بازی آنلاین عصرپادشاهان

بازی آنلاین - عصر پادشاهان

بازی آنلاین عصرپادشاهان

بازی آنلاین - عصر پادشاهان

بازی آنلاین عصر پادشاهان

بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید.

برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، بازیکنان نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارند. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازند و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنند.

این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت‌های آیپد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون‌های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می‌باشد و با آنها سازگاری کامل دارد.

این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.

در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.

 




 ماجرا از آنجا آغاز شد که :

صدها سال قبل مردم در امنیت و آرامش، در شهرهای خود زندگی می کردند، آنها مشغول کسب و کار، تجارت، ساختمان سازی، کشاورزی و . . . بودند که به ناگاه خبر حمله اقوامی شیطانی به نام گینگیزها، آرامش همه را بر هم ریخت.

سریعا پادشاهان کشورهای همسایه با یکدیگر به مشورت پرداختند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر هم پیمان شوند و با ایجاد لشکریانی بزرگ خود را برای مقابله با گینگیزها آماده نمایند.

در میان جاسوسان خبر آوردند که تنها راه شکست گینگیزها، تسخیر کتیبه افسانه ای آنهاست. پس گروهی از قهرمانان بزرگ با پشت سر گذاشتن تمریناتی سنگین خود را برای تسخیر کتیبه جاودان آماده نمودند. جاسوسان در گزارش خود خبر داده بودند که لشکریان گینگیزها گنجینه هایی را نیز به همراه دارند که بسیار ارزشمند هستند. پس گروهی دیگر از قهرمانان نیز برای کسب این غنایم ارزشمند کار خود را آغاز نمودند.

 

نمایی از صفحه شروع بازی
حس همکاری و روابط دوستانه، جای نبردها و غارت ها را می گیرد . زیرا برای رسیدن به هدف نهایی کشورها مجبور هستند از تخصص سایرین نیز استفاده کنند و کارها را گروهی انجام دهند. در این مدت صدها کشور قدرتمند تشکیل می شود و این کشورها باید با مقاومت در برابر حمله های گینگیزها، کم کم به سمت شهرهایی که توسط گینگیزها تسخیر شده اند، حرکت و آن شهرها را تسخیر می کنند.

عصر پادشاهان داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز است که شما در طی مسیر با موارد بسیار جالبی برخورد می کنید، کلید طلایی، صندوقچه های گنج، کتیبه جاودان، شهرهای افسانه ای گینگیزها و . . . تنها بخشی از داستان رازآلود عصر پادشاهان هستند و این شما هستند که باید با طی کردن این مسیر به اسرار نهفته بازی پی ببرید.

 

در هر دوره از بازی در سرورهای بین المللی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی و بیش از ۱۰۰ جایزه غیر نقدی وجود دارد. این جوایز بسته به میزان پیشرفت بازیکنان در سرورها تعیین و در انتهای هر سرور طی یک مراسم رسمی به آنها اعطا می شود. در سرورهای ایران مبلغ جایزه نقدی بین ۱۰ تا ۱۰۰میلیون ریال می باشد.

گنجینه ها و هدایا:

+ پیدا کردن کلید طلایی: 50 هزار تومان

+ نگه داشتن کلید طلایی به مدت 7 روز : 100 هزار تومان

+ پیدا کردن یک کلید نقره ای و یک صندقچه کوچک: دارای جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش 10 تا 50هزار تومان

+ کیسه های سکه ویژه دنیای بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد