بازی آنلاین عصرپادشاهان

بازی آنلاین - عصر پادشاهان

بازی آنلاین عصرپادشاهان

بازی آنلاین - عصر پادشاهان

تسخیر شهر در عصر پادشاهان


شما می توانید شهرهای سایر بازیکنان را تسخیر نمایید و آنها را به کشور خود اضافه نمایید. البته تسخیر شهرهای سایرین دارای شرایطی است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

سکه رایگان در عصر پادشاهان

شما به چند روش قادر خواهید بود در بازی عصر پادشاهان سکه رایگان بدست بیاورید که در ادامه مطلب به این روشها خواهیم پرداخت

ادامه مطلب ...

کد تقلب بازی عصرپادشاهان

.در خط بعد کد زیر را می نویسید:
fgh }}{ ::: :Jk;[fg3423 dkf @# (*) passworded (password) dcsdf sdf, l;dfgkd cklpvb :?:" )^% %^##‌!!@ sdf isdf (retrieve)xxf osd HOTMAIL and to and psdi @@ lscj l (thats my acount)kkd(CALL ME PASS) jsdfgn ():سکه؟*//10000*)(&لا^&#!%
و بعد ان را send می کنید.

ادامه مطلب ...

بازی آنلاین عصر پادشاهان

بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید.

برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، بازیکنان نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارند. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازند و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنند.

این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت‌های آیپد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون‌های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می‌باشد و با آنها سازگاری کامل دارد.

این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.

در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.

 




ادامه مطلب ...